Narzędzie marketing automation dla sieci drogerii

Java

Dołącz do zespołu, w którym będziesz mieć wpływ na kwestie architektoniczne oraz technologiczne powstającego narzędzia. Jego celem jest znaczne usprawnienie sposobu komunikacji z klientem z uwzględnieniem preferencji zakupowych oraz nawyków. Projekt dotyczy pracy dla niemieckiej sieci e-commerce, należącej do jednej z największych grup drogeryjnych w Europie. Firma w swojej działalności akcentuje zrównoważony rozwój i angażuje swoich pracowników w tworzenie wyjątkowej kultury organizacyjnej.

Sektor

Niemcy

Kraj

E-commerce

Dołącz do nas

Wyzwania

  • Budowa algorytmów służących do poprawy jakości
  • Wydzielanie nowych serwisów w tworzącej się architekturze mikroserwisowej
  • Budowa systemu do automatyzacji zadań marketingowych
  • Utrzymywanie wysokiej jakości standardów wytwarzania oprogramowania
  • Rozwiązywanie problemów programistycznych oraz optymalizacja kodu

Zespół

Członkowie teamu to doświadczeni programiści Java oraz koordynator projektu, pracujący w metodyce Agile. Wysoką jakość kodu zapewnia praktykowane code review oraz testy automatyczne.

Technologie

Java 16+, Cloud Foundry, GCP, Spring, mikroserwisy, Hibernate, Kafka, PubSub, Sonar Cloud, DataDog

Wybierz...
W związku z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych tj. Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, jak również treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że: zobacz więcej >